Google+

אמילי מעוניינת לפגוש אותך… קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים יעיל בגוגל

מי זאת האמילי הזאת שכולם מדברים עליה כל כך הרבה? ולמה אני בכלל צריך לפגוש אותה, כשיש לי כל כך הרבה עבודה..? אמילי, או במילים פשוטות יותר, אני מה יוצא לי מזה, היא המוטו של כל בעל עסק מתחיל או וותיק אותו מוטו שהוא שאלה, אותה אנו כצרכנים פרטיים וכלקוחות עסקיים שואלים את עצמנו בבואנו לרכוש מוצר או להצטרף לשירות כזה או אחר.,

ניהול סיכונים באינטרנט – קידום באינטרנט, הוצאה או השקעה.

כמו בתחומים רבים אחרים, כך גם תחום השיווק באינטרנט דורש הסתכלות מדוקדקת וניתוח מדויק שאם לא כן, מדובר בכספים שפשוטו כמשמעו, נזרקים לאוויר ולא מניבים תוצאות. אחד התחומים והנקודות החשובות ביותר להבנה בתחום הקידום באינטרנט ובשיווק בכלל היא החלפת הפאזה של ההוצאה לכיוון ההשקעה, כך בדיוק עלינו בעלי האתרים והעסקים להסתכל על הדברים. האם אנחנו מוציאים את הכסף או משקיעים אותו?

המאמר באדיבות קאשיו קידום אתרים ושיווק בגוגל

השקעת כסף באופן "יעיל ובטוח", מבחינה אנליטית, בקידום באינטרנט כמוהו כהשקעה בשוק ההון, אלה מכם המבינים בעולם שוק ההון בוודאי יודעים שעל אף ההיגיון, כביכול, זהו נושא המונע מאחוזים גבוהים של הבנה טכנית ופסיכולוגיה של התנהגות השוק. בדיוק כך, גם בתחום הקידום באינטרנט לסוגיו.

 

קידום אורגני – לבריאות אתר האינטרנט

אחרי שדנו בחשיבות הקידום באינטרנט, וחשיבות הקידום היעיל נדבר על אחת האפשרויות היעילות ביותר כיום בתחום קידום האתרים במנועי החיפוש, הוא הקידום האורגני. הקידום האורגני הוא כל מה שלא קשור לקידום ממומן במנוע החיפוש ונמצא בתוך האתר או מקשר אל תוך האתר. אחד מהאופציות השכיחות ביותר, הוא תחום התוכן, הנעת הגלוש והנאת הגולש, רלוונטיות האתר לגולש ותרומתו.

כל הנתונים הללו, נסרקים על ידי מנועי החיפוש ומקודמים על פי הרלוונטיות, האקטואליות והדינאמיות שלהם. לעומת זאת, אתרים היוצרים תוכן ממוחזר או כזה אשר אינו מספק תוכן רלוונטי ויעיל לגולש, "ייענש" ויישלח את המיקומים האחרונים ויבלע בתוך שלל תוצאות החיפוש. לכן, הקידום האורגני יהיה כלי משחק חשוב בדיוק באותה מידה ולפעמים אפילו יותר מהתפקוד של חברו הממומן וה"מושקע"

מעבר לנושא של "הבאת" לקוחות חדשים לעסק, ביצוע אופטימיזציה לאתר שווה להתאמתו בצורה מושלמת לגולש, החל מנושא פירורי הלחם שהמתכנת מטמיע בקוד ועד היררכית קישורים והטמעת
כותרות ענייניות שפשוט יהיו ברורות ויספקו לגולש את ההבנה, היכן הוא נמצא באתר שלכם ולאן הוא הולך.

אלגוריתמים יחס נטישה וחווית משתמש

בזמנים שלנו חברות המספקות מנועי חיפוש כמו חברת גוגל משקיעות סכומי עתק על בניית האלגוריתמים ושיפורים וכל זאת על מנת לספק לגולש "הקטן" את חווית הגלישה האולטימטיבית.
,לכולנו קרה לא פעם שנכנסו לאתר ופשוט לא היה בא לנו להישאר בו ומה עשינו? נכון, סגרנו את הדפדפן… כחלק מתהליך של קידום האתר, מנהל הפרויקט צריך (ואף חייב) להתאים את האתר
להעיר ולהאיר לבעל האתר על שינויים שלפי ראות עינו יכולים לעזור ולהפחית את שיעור הגולשים שנוטשים את האתר. יחס נטישה גבוה באתר לא רק אומר שהאתר שלכם הוא פחות ענייני,
הוא גם מספק לכם תשובות לגבי מבנה האתר, תקינות קישורים פנימיים וכדומה.

סיכום: התאמת קוד האתר למנוע החיפוש לא רק מקדמת אותנו במיקום בו, אלא גם עוזרת לגולשים להבין אתר האתר טוב יותר

הנעה לפעולה השינוי שיפיק עבורכם את הפניות

מהי הנעה לפעולה?
במילים פשוטות: גולש נכנס לאתר שלנו, עבר את העמוד הראשון (בתקווה) ופנה לנושא שחשוב לו, הביט במוצר קרא את המאמר או כל פרט אחר שהאתר שלנו מספק.
מה עכשיו? הרי אם הגולש יסיים את הביקור הקצרצר ביציאה מהאתר ומעבר לאתר של מתחרה, לא עשינו בכך כלום…
גם פה נכנס לתמונה מקדם אתרים מקצועי ואיכותי. שמתוקף תפקידו כאדם שצריך להעלות את האתר שלנו במיקומים, הוא צריך (ואף חייב) לגרום לשינוי שיביא לנו יותר פניות.

קידום אתרים בגוגל הוא לא דבר של מה בכך, המקדמים היותר טובים נוגעים ומאירים את תשומת ליבו של בעל לאתר למגוון פתרונות שיכולים להפיק תועלת,
כמו הנושא שלנו, הנעה לפעולה הינה הפתרון למצב שבו לקוח נכנס לאתר, ראה את המוצר ואנחנו צריכים להאיר את עיניו של הגולש לפעולה כמו:
מעבר לטופס יצירת קשר, השארת פרטים באתר וחזרת נציג שלנו ואפילו הפעלתו להתקשרות יזומה שלו לקבלת פרטים נוספים…

סיכום: אם אנחנו לא נניע את הגולש לכיוון שלנו, המתחרה שלנו יניע אותו לכיוונו. ופה ההפסד הוא כולנו שלנו.

 

ומי יממן את כל זה?? האם באמת יש צורך בקידום ממומן?

הקידום הממומן, מזכיר מאוד את הביטוח המקיף של הרכב, הקידום הממומן, כאשר זה מבוצע באופן יעיל ומקצועי יפעל למען המיקומים של האתר גם כאשר הקידום האורגני לא עבד בצורה המצופה ממנו. כלומר, הקידום הממומן הוא רשת הביטחון המבטיחה את הנוכחות והבולטות שלנו בתוצאות החיפוש, במנועים השונים וגוגל בראשם. הקידום הממומן נחלק לתקציבים ונתון לתחרות גדולה, בעיקר בתחום הביטויים ומילות המפתח הרצויות לנו, מילות המפתח והביטויים, הם אותם חיפושים המוקלדים בשורת החיפוש בגוגל בעת חיפוש אחר מידע, שירות, מוצר או כל תוכן אחר באינטרנט.

אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שביטויים שונים יהיו יקרים יותר מהאחרים בשל התחרות שלהם. המילה טכנאי מחשבים למשל או קידום אתרים הם בין הביטויים השכיחים ביותר בגוגל וקשה מאוד להתחרות בהם בייחוד עם חברות שהיו שם קודם. אבל אל תאמרו נואש, אם יש לכם מקדם אתרים מקצועי, השמיים הם הגבול (וגם זה מוטל בספק).

 

כוח ה FACE – מהו החוזק של הפייסבוק במנועי החיפוש?

הפייסבוק, הוא בין הכלים החזקים ביותר כיום לקידום אורגני וממומן גם יחד, שימו לב שגוגל סורקת אנשים פרטיים ובתי עסק גם בפייסבוק. בבואכם לחפש אדם או בית עסק, בנקל תמצאו תוצאות חיפוש ראשונות במישור הפייסבוקי במידה ופרופיל כזה קיים. על כן, קידום והשקעה בדף הפייסבוק שלכם, באופן אורגני ו/או ממומן היא דרך יעילה נוספת, גם לקידום אתר האינטרנט שלכם וגם לקידום העסק בכלל.

עוד סיבה לחשיבות עמוד עסק בפייסבוק היא נושא המיתוג, כיום מנועי החיפוש נותנים חשיבות וערך רב לאתרי-מותג ולכן גם עמוד פייסבוק מעלה את רמת המותג שלנו בנוסף לחשיפה
הברורה שבעמוד פייסבוק עסקי המקודם היטב, הרי לא תמצאו חברה או עסק גדול שאין לו עמוד פייסבוק מושקע ואיכותי.

טוען מפה