Google+

פיתוח אפליקציות חברתיות – איך לפרסם את העסק שלך ביום אחד

פיתוח אפליקציות חברתיות

אתם בטח משפשפים את העיניים או מרימים כתף.. לפרסם עסק ביום אחד? מה זה הקשקוש הזה? לפרסם את העסק בו באותו יום כמובן שלא ניתן, אבל תחילת הפרסום מתחילה כבר ביום הראשון לפתיחת דף האוהדים. היכולת ליצור פלטפורמה בתחום בניית אתרים אשר כבר מראשיתה תורמת ללקוח וגם לבעל העסק דורשת אסטרטגיה שיווקית ממוקדת וזאת מהסיבה החשובה שרבים נוהגים להתעלם ממנה ושלא בצדק, הפרמטר של שחיקת הדף מהאלמנט האנושי וכתוצאה מהאלמנט האוטומטי של מנועי החיפוש.

שחיקה של דף פייסבוק היא נקודה שקל מאוד להגיע אליה אך קשה מאוד לצאת ממנה, על כן, לפני שנעוט ונקים דף פייסבוק רק מאחר שזה כל כך קל, נבין את חשיבות ניתוח העסק שלנו בתוך הפייסבוק, הבנת פלחי השוק הרצויים לנו – את כל אלה ניתן לעשות עוד לפני העלאת דף הפייסבוק לאוויר

איך לבחור את האפליקציה המתאימה לי ביותר?

תחילה התחילו מהמקום בו אתם מרגישים הכי בנוח והכי פשוט. מעוניינים להתחיל דווקא מהחשיפה הכללית, המיתוגית ואל מול הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים – פייסבוק זה החייל הנבחר, רוצים לנהל דווקא את מנוע שיתוף הפעולה ברשת, לינקדאין הוא השותף העסקי שיעזור לכם לבנות פלטפורמה חכמה ליצירת שיתופי פעולה עסקיים וקשרים עסקיים בארץ ובעולם עם בתי עסק מהארץ ומחול. על אף שמומלץ לפעול בשתי הזירות הללו במקביל ניתן לקחת את הדברים צעד אחרי צעד ולבחור במקום בו אתם מרגישים על קרקע כמה שיותר בטוחה.

הלינקדאין, היא רשת אשר אינה מותאמת לשפה העברית ודורשת מיומנות בסיסית ומעלה בידיעת השפה האנגלית כדי לתאר את העסק באופן המתאים למיתוג שלו ולדרישות ברשת.

 

מדוע יש צורך באיש מקצוע לניהול פרופיל הלינקד אין?

מומחה בתחום הלינקדאין, ידע להצליב את האינפורמציה הדרושה ולאתר את אותם הקשרים הרלוונטיים לזירת הפעילות שלכם ואת אלה הפועלים בתחום האינטרסים המשותפים. השיח בלינקד אין, הוא שיח ייחודי מאחר וכולל אנשים מכל רחבי העולם והיכולת ליצור אוניברסאליות, בייחוד אם אתם מעוניינים ליצור גם קשרים בינלאומיים קריטית ביותר להפיכת הכרטיס/הפרופיל שלכם לאיכותי.

יש כאלה, שיעדיפו להתחיל מהטוויטר. ההמלצה שלנו היא לשמור את הטוויטר דווקא לסוף, מאחר שכאן מדובר בפלטפורמה שוטפת של עסק שכבר קיים בפלטפורמות היותר סטטיות וניתן לאתרם בפייסבוק ובלינקדאין, חשוב מאוד להיזהר ולשים לב לכל אות ודגש מאחר שבשונה מהפייסבוק למשל, התוכן מתפרסם מהר יותר, והיכולת לערוך ולשנות אותו פחות גמישה מזו של הנ"ל.

 

להתערבב עם הבראנז'ה – כל מה שרציתם לדעת על פלטפורמת הלינקד אין

הקיום שלכם בלינקדאין, אינו מספיק ואינו תורם בדבר אם לא מנהלים אותו באופן שוטף ודינאמי. חשוב מאוד לגלות יוזמה ולפנות בעצמכם אל שיתופי פעולה או אפילו עסקים שיכולים לגלות עניין במוצר או בשירות שלכם. יוזמות כאלה הינן מבורכות בעולם העסקי, ואם תדעו להתאים את תבנית הפנייה ולנסח אותה באופן אישי ויחד עם זאת מכובד ומקצועי. חשוב מאוד להבין שדרך וצורת הפנייה ללקוח ישראלי יהיה שונה מזו אל מנכל או סמנכל שיווק אירופאי או אמריקאי.

לכן, חשוב מאוד להבין את כל הניואנסים מיני רבים הקיימים בלינקד אין – איש שיווק מקצועי בתחום ידע לכוון אתכם באופן יעיל במשט הזה, ותוך זמן קצר במיוחד תוכלו לשחות ואף להתחבר עם הכרישים הגדולים.

מבולבלים? בואו לעשות סדר ברשתות החברתיות בשיק (וצ'אק).

טוען מפה