חנות אינטרנט – קונים ומוכרים בסטייל

חנות אינטרנט

נדרשו שנים כדי להכניס אל התודעה הצרכנית, אפילו זו הישראלית החשדנית מכולן, את נושא המכירות, ויותר מכך, את הקניות באינטרנט. האם יש משהו שלא עובר דרך הרשת והאם מישהו בכלל יוצא מהבית כדי לערוך קניות?

החנויות האינטרנטיות, קמו עוד בשנות ה – 90  כדי לענות על אלמנט החיסכון בזמן ובנסיעה, האפשרות הקלה של לבחור כמה פריטים באמצעות העכבר לבצע תשלום מקוון ולהמשיך הלאה לעיסוקים הבאים יצרה קהל לקוחות חדש עם אפשרות לביצוע השוואת מחירים חכמה יותר וקהל משווקים חדש שמייצר יותר ויותר הזדמנויות רווח באמצעות האופציה הנגישה הזאת.

החל משנות ה 2000 ליתר דיוק החל משנת 2003 החל לצמוח עולם האשראי והחשבוניות/קבלות המקוונות באינטרנט וכיום, כמעט שלא ניתן למצוא תחום עיסוק או משלח שאינו מאפשר רכישת או צריכת מוצרים ושירותים און ליין, אצלנו בחברת שיק סייט תוכלו להגשים את החלום שלכם ולהגיע אל בניית אתר אינטרנט המבוסס על רעיון של חנות ווירטואלית בקלות ובאיכות ללא פשרות.

יש כסף באינטרנט – לא תיקחו?

בניית אתר כחנות וירטואלית באינטרנט, מהווה יתרון חד משמעי של נוכחות אינטראקטיבית ברשת. חנות וירטואלית מעוצבת בחכמה היא בעצם אופציה המאפשרת לנו קידום יעיל ונוכחות רחבה יותר וגם מתן האפשרות למכור באינטרנט הלכה למעשה ולא רק לשווק. היתרון במתן האפשרות לרכישה מיידית ברשת, מאפשרת יצירת מספר קטן יותר של לידים אבודים.  חנות וירטואלית מקוונת היא בדיוק המכה על הברזל כל עוד הוא חם. תחשבו על זה, כאשר לקוח נכנס אל אתר האינטרנט שלכם מתלהב ממה שהוא רואה ומעוניין לקנות, חסרה נקודה אחת קטנה ומרכזית, הקנייה עצמה.

הכל שאלה של מומנטום – capture the moment

האפשרות ליצור הזדמנות רכישה מיידית, המבוססת על רגש על אותה התלהבות היא בלתי חוזרת, על כן, מדובר ברכיב שיווקי ישיר,אפילו יותר מהשיווק הפרונטאלי והטלפוני, כזה שקשה מאוד לשחזר, לפחות עד שימצאו את הפיתוח הבא, כמו שתילת אותה ההתלהבות באופן חזק במיוחד, בתת המודע של הגולש – אל דאגה, אל דאגה על כך ברגעים אלה ממש

לא בכדי, הפכה השיטה לאחת משיטות המכירה המצליחות ביותר בארץ ובעולם….

עיצוב חנות אינטרנט

עושים שופינג מהבית  כך תמכרו יותר!

שאלת העיצוב, מחוללת ומרחפת בכל אתר ואתר ברשת, במיוחד באלה המקוונים. קיימים פרטים טכניים מדויקים, אשר כל תפקידים הוא למשוך את עיני הלקוח לכיוונים ולכפתורים אליהם אנו מעוניינים שיימשכו… העיצוב המתבקש יאפשר ללקוח לעשות שופינג ולפתח תרבות קנייה באתרנו, כזאת אשר אינה מדברת על שכנוע ומכירה אגרסיבית אלא יוצר הזדמנויות קניה חווייתית במסגרת השוטטות באתר. ביצוע עיצוב של אתר המדויק מרמת עיצוב הכפתורים, מיקומי המוצרים השונים והודעות על מבצעים ופריטים חדשים, הם בין האלמנטים העומדים בחזית כל בניית אתר של חנות אינטרנטית מצליחה.

הבה נדגים באופן מוחשי יותר…

כאשר אתם נכנסים לקניון ו/או חנות של רשת אופנה, שימו לב שכל פרט ופרט בו נועד כדי למשוך לכם את העין לרכישה, מחלונות הראווה, דרך המילים, אחוזי ההנחה והביטויים המושכים כמו "מבצע"! "עד 70 אחוז הנחה!" כל פריט עד 50 שקלים"!

כל אלה, שקולים לעיצוב הכפתורים, תצוגת המוצרים, התיאור שלהם והמיקום שלהם לאורך אתר החנות הוירטואלית שלכם – חשבו על חנויות אינטרנטיות אשר יוצרות כוח משיכה דומה לזה של קניון, כאלה שההנאה מעצם השיטוט, החיפוש והמציאה היא חווייתית ומסבירת פנים. האם הייתם רוצים להיכנס לחנות לא מאורגנת, בה הבגדים או המוצרים מושלכים בכל מקום, המוכרים אינם אדיבים והמחירים אינם אטרקטיביים? זוהי בדיוק הגישה העיצובית הנדרשת, גם בחנות הוירטואלית.

שיק סייט בניית אתרים, עצבה ומעצבת, חנויות וירטואלית למגוון העסקים והרשתות, בעיצובים ייחודיים ובטכניקות שיווקיות בדוקות, כל זאת כדי להעניק ללקוחות שלכם את החוויות וליצור עבורכם את המכירות…

אז… שנצא לשופינג?

טוען מפה