Google+

עיצוב אתר כאסטרטגיה שיווקית

design-me

אנחנו תמיד מזכירים על זה שהתוכן הוא המלך הבלתי מעורער של האינטרנט, ובכל זאת מישהו הצליח לערער את כיסאו.
מי שהצליח לעשות זאת הוא: 'אדון עיצוב'…

במיוחד בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה וכניסת תכונות עיצוב חדשות וקלות לשימוש, מכשירים אטרקטיביים ומסבירי פנים ותודות להתפתחות ברזולוציית ורוחב המסך ומעבר לצפייה במסכי HD, LED ותלת ממד – תופס הפן העיצובי נתח הולך וגדל בחשיבותו והופך אלמנט מרכזי בכל בניית אתר.

מה זה אומר?

זה אומר סנכרון ואופטימיזציה של התוכן באתר, עם מראה האתר בצורה הנכונה ביותר, כדי למשוך את עין הגולש כמעצבים. מה שיניע את הגולש לפעולה מהירה יותר וכמובן יצירת אימפקט חזק עוד מהשנייה הראשונה.

חוקי השיווק והעיצוב עושים יד אחת, נמצאים בידינו ואנו משתמשים בהם כדי ליצור חבילה אחת שלמה ומושחזת – האתר שלך, אותו אנו בונים מ-א' עד ת'.

כיצד זה נעשה?

עיצוב נכון – לדוגמא שימוש מושכל בצבעים לפי חוקי פסיכולוגיה ברורים, למשל מחקרים בתחום וניסיון רב שנצבר מגיעים למסקנה כי צהוב וכתום הם צבעים אפקטיביים ביותר ביצירת 'הנעה לפעולה' (שהיא הגורם המכריע בהמשך ההתקשרות של הגולש  עם האתר) וכדומה.

סוגי גלילות (רוחביות או אורכיות) באתר, אלמנטים של תלת ודו ממד, סוגי פונטים, פלאגינים ייחודיים, שימוש בטכנולוגיות אור חדשות לאתרים ועוד כהנה וכהנה.

דגש על חווית המשתמש:

הזרימה באתר, הן הטקסטואלית והן הוויזואלית היא פרמטר חשוב העומד לנגד עיננו כל הזמן.

אם זה נראה פשוט או מובן מאליו, דעו שמחשבה רבה מושקעת במציאת המסר הנכון שיעוצב בפונט המתאים ביותר, בגודל פונט אידיאלי, צבע רקע תואם, כמות אור ספציפית לחלק מסוים באתר ועוד גורמי עיצוב מתקדמים שרק מעצבים בעלי 'מגע' וידע אשר למדו את התחום ועבדו בו כמה שנים ידעו לבצע.

עיצוב מתקדם = יחס המרה מתקדם

כאן אנחנו נכנסים למספרים ומשוואות, תחום לא פחות משמעותי בשיק סייט אשר מתנהל במקביל: ליקוט נתונים, ניתוח תוצאות והסקת מסקנות מהתנהלות האתר.

אך ניתן לגלות את הקשר המידי שבין אתר המעוצב ברמה גבוהה, לאמון הצרכן/גולש באתר ולפיכך הרצון שלו למעורבות גדולה יותר, הזמנה רכישה וכדומה.

הכול צריך להיראות קל

שעות של עבודה, מחקר ופיתוח רק כדי לגרום לתוצר הסופי להיראות קל, נעים לעין , לא מתאמץ ומקצועי – זה הסוד מאחורי עבודת המעצב בבניית כל אתר.

כל כפתור במחשבה תחילה

זה אולי נראה שרירותי וחסר חשיבות אך בדיוק כמו בסרט קולנוע, כל דבר מתוכנן ושום דבר אינו נשאר באוויר.

כל אייקון לחיץ: כפתור יצירת קשר/הזמנה/רכישה וכל אלמנט 'מפעיל'  אחר באתר נמצא שם רק לאחר שיעילותו בהימצאותו שם נבדקה.

המטרה: חווית משתמש אינטואיטיבית ונעימה – כל עיצוב האתר בא לשרת מטרה זו תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וכלי עיצוב השמורים רק למפתחי אתרים מקצועיים במערכות מתקדמות.

לסיכום, אם פעם שמו מתכנתי האתרים יותר דגש על התוכן השיווקי שעולה לאתר, הריי שהיום יש חשיבות מכרעת לפן העיצובי ולמראה האתר.

אנו כאן כדי לשלב בין השניים ולגרום למשתמש הקצה, הגולש באתר שלך, את חווית המשתמש הכי טובה שניתן להשיג, כזאת שתגרום לו הנאה עוד טרם החליט האם להמשיך הלאה לקנות או לגלוש באתר.

בזכות ניסיון וידע שרכשנו בתחום בניית אתרים ועיצוב אתרים על גביי מערכות טכנולוגיות מתקדמות, יש בידינו את הכלים להגיע לתוצאה הרצויה ביותר שניתן לבקש כיום מאתר אינטרנט חי, דינמי ואטרקטיבי לעין ללא וויתור על תוכן איכותי וקידום האתר בכל הערוצים האחרים במקביל.

טוען מפה