והיום באתר נולד: עיצוב אתרים שיווקי בשלושה צעדים – שיק סייט

עיצוב אתרים שיווקי בשלושה צעדים

עיצוב אתרים, הוא לא רק אוסף של פקודות וקידוד טכני ומקבץ תמונות, לפחות לא אם מסתכלים עליו ברמת המאקרו של הלקוח והגולש המבקר בו. כאשר מסתכלים על עיצובים שונים, במיוחד אלה המוצלחים ביותר, רואים שיש הרבה מעבר לכמה פקודות תכנות (שגם בהן אין לזלזל) שהרי מעבר לקיום האתר, ישנו צורך בהוכחת סיבות הקיום המוצדקות שלו.

אבל לפני כל הפרטים הטכניים, יש לחשוב תחילה על מטרות העל של בניית ועיצוב האתר. כל זה, מתחיל ביכולת שלכם בעלי העסק, לענות על כמה שאלות בסיסיות האמונות על השלבים הראשוניים של בניית האתר העתידי שלכם או שדרוגו. שאלות, להן אנו בשיק קוראים להן שאלות ה מ'.

מי….הלקוח/ות הפוטנציאליים שלכם

נתח השוק שלכם, הוא תחום שחשוב במיוחד לנתח וזאת מאחר שאת הלקוחות שלכם את מכירים הכי טוב, מהו הכאב שלהם, מהו הצורך, היכולות הכלכליות (אם יש אפשרות לנתח את המכנה המשותף הכללי ביותר בתחום) ומי אלה הלקוחות הפוטנציאליים אליהם תרצו להגיע? הגדרת סוג הלקוח הקיים וסוג הלקוח הפוטנציאלי הרצוי הוא צורך חשוב ליכולת עיצוב אתר המשדר את התדמית הנדרשת ולצורך יצירת תכנית עסקית אפקטיבית להגדלת, שינוי או תוספת לקהל הלקוחות הקיים שלכם. עיצוב האתר שלכם צריך לענות ללקוח שאליו אתם פונים ולגרום לו להמשיך את דרכו איתכם ולא עם המתחרים.

ולכן שאלת ה"מי" , היא השאלה הראשונה בסרגל הכלים של עיצוב האתרים וזאת מאחר שהשפה העיצובית תפנה אל אותו קהל יעד עוד לפני שקרא את המילה הראשונה בדף הבית שלכם…

 

מה…. המוצר/ים שאתם מתכוונים לשווק

אלו מוצרים או שירותים אתם משווקים, מהי המטרה של המוצרים הללו ועל איזה צורך הם צריכים לענות? דעו שניתן ליצור מיתוג עסקי מכל תחום, החל מתחום האופנה וכלה בתחום השיפוצים וההובלות, נושא עיצוב האתרים המשתלב עם המיתוג עובד קודם כל על הראש והדמיון ורק לאחר מכן על המוצר או השירות המוחשיים. הרי בינינו, בכל חברת הובלות יש משאיות, בכל חברת אופנה יש בגדים ובכל חנות למוצרי חשמל יש שואב אבק, במקרים רבים, ניתם יהיה למצוא מוצרים דומים או מזכירים אחד את השני, מהי הסיבה להצלחה של מותג אחר באופן אפקטיבי יותר משכנו אשר משווק מוצר דומה כמעט לחלוטין?

הדרך בא מציגים את הדברים, היכולת שלנו לגרום ללקוח לדמיין כיצד הוא משתמש במוצר או בשירות. הדרך בה אותם מוצרים או שירותים ישפרו את איכות חייו, הם בדיוק נקודת המוצא של עסק מצליח.

עיצוב אתרים, יעיל המתאים את עצמו לצורך המיתוגי והשיווקי יכול ליצור את כל אלה ויותר.

 

מדוע…שיקנו מכם? קבלו את איש השיווק מס 1 בחברה…

יגידו מה שיגידו, איש המכירות הכי טוב של העסק הוא בעל העסק, שאם לא כן, לעסק הזה אין שום תכלית. היכולת להעביר את הייחודיות של נותן השירות, המוצרים והשירותום אותם הוא מספק, תלויים מאוד ביכולת העתידית שלו למכור ולשווק את עצמו באופן רווחי. כפועל יוצא מהיכרות העסק ניתן להדגיש את אותה אמירה בעיצוב האתר עצמו, להפוך את העסק ליחיד ומיוחד, בשונה מאתרים אחרים, העונים על ההגדרה "אחד מיני רבים".

אז איזה סוג של עסק אתם..?

עניתם על שלושת השאלות? אתם מוכנים להתקדם, אצלנו בשיק סייט עיצוב אתרים תמצאו את המומחים בנושא של עיצוב אתרים שיווקי ויעיל עם הנעה לפעולה של הגולש, והפקת המרב
מהכניסה שלו לאתר שלכם. אחד האלמנטים שאנחנו שמים עליהם דגש רב הוא הנושא של אתר ידידותי למשתמש, כי הרי אין דבר יותר מתסכל מכניסה לאתר שאין לך מושג לאן מתקדמים בו.
דבר שגורם לנטישה מיידית של הלקוח ומעבר לאתר אחר שיספק את הצרכים שלו…

טוען מפה