Google+
tohen

תוכן איכותי באתר

שנים רבות רווחה הדעה שאין חשוב כמו התוכן. היה זה לכלל ברזל בתעשיית הפרסום, השיווק והמדיה הכתובה בעולם כולו.
סיפור, רעיון, תובנה = מסר – בין אם באמנות או בעיתונות הכתובה, במודעות הפרסום או בתשדירי הרדיו, תמיד היה זה התוכן שקודם למרכז הבמה והיה העוגן המרכזי בכל קמפיין.

קראו עוד

design-me

עיצוב אתר כאסטרטגיה שיווקית

אנחנו תמיד מזכירים על זה שהתוכן הוא המלך הבלתי מעורער של האינטרנט, ובכל זאת מישהו הצליח לערער את כיסאו.
מי שהצליח לעשות זאת הוא: 'אדון עיצוב'…

קראו עוד

CMS-small

מערכות קוד פתוח לבניית אתרים | אין סוף אפשרויות

כשני שליש ממערכות ניהול האתרים מתבצעות על גבי מערכות קוד פתוח, כמו מערכת הבלוגים המובילה בעולם WordPress וכמובן Joomla ו- Drupal.
בין היתר, האתרים של 'שיק סייט' נבנים במערכות מתקדמות אלה ועושים שימוש חכם ביכולות המערכת והיתרונות שהיא מספקת.
בהמשך נפרט את יתרונות הקוד הפתוח לטובת אלה שטרם נחשפו לשיטת ניהול תוכן זו.

קראו עוד

superman

בניית אתרי תדמית והיתרון באתר תדמית טוב

כהרף עין ולפי העין – כך אנשים מכריעים, תוך שניות בודדות האם להיכנס לחנות או לא, האם להמשיך להתעניין במוצר כל שהוא או לא, על סמך מה שעיניהם רואות. ובסופו של דבר – האם לקנות או לא. זאת החשיבה שמובילה את עולם העסקים בעידן החדש ואתר תדמית הוא פלטפורמה המציגה את העסק שלך בצורה הברורה ביותר.

קראו עוד
w3c-shik

תקנים בתחום של בניית אתרים

ארגון ה -W3C – World Wide Web Consortium ארגון התקן בינלאומי קובע את הסטנדרטים לרשת האינטרנט והוא גוף שנולד על מנת לפתח אמצעים טכנולוגיים ולהגדיר פרוטוקולים ברשת.
מטרתו: ליישם תקן אחיד בין כל הדפדפנים ברשת (כרום, מוזילה, פיירפוקס ודומיהם) ועל מנת שיפעלו באפן תקין על גבי כל חומרה: מחשב נייח, נייד וכדומה.

קראו עוד
html5

HTML5 CSS3 – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

HTML   – זו שפת תגיות (Markup Language) העובדת בדפדפנים שונים וקובעת את מבנה העמודים באתר ואת והתוכן. זו השפה התקנית לבניית אתרים והיא לא מפסיקה לחדש ולהפתיע.

HTML5  – אחותה המשודרגת מחליפה אותה בשנים האחרונות והיא שילוב של שלוש טכנולוגיות HTML + CSS + JAVA :השזורות זו בזו.

קראו עוד

אתר תלת מימד – מהפנטזיה למציאות

אתר תלת מימד – מהפנטזיה למציאות

רבים חוזרים ושואלים: מתי יגיע הסוף לחידושים והאפשרות באינטרנט. כפי שזה נראה עד כה, החידושים לא יפסיקו ולא מתכוונים להפסיק להפתיע אותנו בעתיד הקרוב במיוחד, לא כאשר מדובר על תחום האינטרנט והאתרים. כפי שאין סוף לעיצובים ורעיונות המיתוג, כך גם הטכנולוגיה מתפתחת והופכת את האינטרנט ליצירה  דינאמית.

קראו עוד

חנות אינטרנט

חנות אינטרנט – קונים ומוכרים בסטייל

נדרשו שנים כדי להכניס אל התודעה הצרכנית, אפילו זו הישראלית החשדנית מכולן, את נושא המכירות, ויותר מכך, את הקניות באינטרנט. האם יש משהו שלא עובר דרך הרשת והאם מישהו בכלל יוצא מהבית כדי לערוך קניות?

קראו עוד
הקמת קהילות ורשתות חברתיות

בפורום מורחב – הקמת קהילות ורשתות חברתיות לכל מטרה

האם דיברנו על כל האפשרויות לקידום עסקי, עד כי לא נשארה חלקת קרקע פורייה אחת לרפואה? האם נגמרו האפשרויות לחדש וכל האפשרויות ממחזרות את עצמן ולו רק כדי לתפוס עוד לקוח כאופציה עסקית? כמו תמיד להמציא את הגלגל אפשר רק פעם אחת  אבל ליצור ממנו אופציות ופיתוחים, המזכירים את הגלגל אבל בפאזה קצת שונה.

קראו עוד

אתרי מגזין

אתרי מגזין – (לא) מעבירים עמוד

פעמים רבות אני מוצא את עצמי הולך ברחוב, מתיישב בבית קפה או אפילו יושב  ברכבת, בימים שכבר ממש אין לי סבלנות לפקקים הבלתי נגמרים (וזה רק בנסיעה מחולון לתל אביב!) מסתכל על גיבוב העיתונים השונים המוצאים את דרכם אל שולחני. בתור בן אדם מתקדם, הipad  שלי, מגיע לכל אותם עיתונים, ירחונים, מגזינים תוך זמן קצר ואפילו טוען את התוכן הרלוונטי לי, במקום להשחיר את ידיי ולהראות שיש לי עבר שחור בהחזקת עיתון מודפס.

קראו עוד

טוען מפה