פוגשים את הפנים האמיתיות של הרשת פיתוח אפליקציות חברתיות

פנים האמיתיות של הרשת פיתוח אפליקציות חברתיות

מי שמפחד מהפייסבוק שיקום! היי אתה, כן כן אתה, אדון נכבד, האם ידעת שהפייסבוק פועל בצורה כזו שלאחר בנייה ראשונית וחכמה שלו, לא תצטרך אפילו לגעת בו באצבע? (או בעכבר). היכולות הפיתוחיות המתקדמות באפליקציות האינטרנטיות מתגלות היום כטכניות ופסיכולוגיות והרבה הרבה פחות כטכניקות הניסוי והתהייה, כפי שהצטיירו בעבר.

היכולת להפוך את העולם הזה לפשוט, ידידותי ואפילו מהנה הוא זה שיצור עבור העסק שלכם, אזור פרסומי ושיווקי יעיל שיהיה כלי שיעבוד עבורכם ולא להיפך. אבל לפני שאנחנו מתחילים לדבר על היכולת שלכם להפוך את דף האוהדים של עובד מוצרי חשמל למכונת שיווק משומנת היטב. חשוב להיות מודעים, שזירת האפליקציות, מעניקה לכם אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות של צורות שיווק, בצורת רשתות חברתיות.

כאשר הפייסבוק פגש את הלינקד אין

אחת הקומבינציות המלהיבות ביותר של הרשתות החברתיות, היא שילוב הפייסבוק עם ה"לינקד". היכולת ליצור מעגל חברתי, בשילוב יצירת מעגלים של שותפויות ושיתופי פעולה עסקיים, הם בבחינת מעגל זהב מושלם לאנשי העסקים שהבינו את הפלטפורמה ואת דרך פעילותה. מצד אחד הפייסבוק שמייצר חשיפה בקרב לקוחות פוטנציאליים, ומצד שני, מערכת הלינקד, המייצרת מעגלים של קשרים עסקיים ללא הגבלה גם היא.

בין היתרונות המשמעותיים ביותר בשתי הפלטפורמות, הללו ניתן למצוא את יכולת ניתוח השוק, ניתוח החשיפה לדף, בינלאומיות, תקשורת בזמן אמת ויכולת העברת וקבלת מידע משתי הפלטפורמות בו זמנית.

מאגר הלקוחות, בשונה מסברה של לא מעט בתי עסק קטנים לא בהכרח עולה על חשיבותם של שותפויות והפצת מידע עסקי בין אנשי עסקים משלימים ולעיתים אפילו מתחרים, אחת האפשרויות המלהיבות ביותר בלינקדאין, בעת שימוש יעיל בפלטפורמה, היא אופציית פתיחת ופיתוח השווקים הבין לאומיים לאלה מכם הרואים רחוק וגדול, אבל זה, לכתבה הבאה…

 

מפרסמים ב טוויט(ר) אחד

אחת האטרקציות מהמעניינות והמתעדכנות ביותר ברשת, היא הטוויטר, מדובר ברשת חברתית של סטטוסים ופוסטים, המאפשר לפתוח בלוג, עדכונים, אמרות חכמה, חוות דעת, קבלת חוות דעת, שאלות והתייעצויות. התנובה של הטוויטר, הביאה גם בתי עסק ובעלי עסק להשתלב בפלטפורמה מאחר שע"י שימוש נכון ברשת הזאת, ניתן ליצור מערכת יחסי ציבור יעילה לעסק או לאישיות. הכנסו לטוויטר וצפו בעסקים או ידוענים מוכרים. היכולת לקבל השראה ורעיונות לשיווק העסק, תוך שימוש במיתוג יעיל מאפשר לבעלי העסק לדבר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ועם שיתופי הפעולה הקיימים/הפוטנציאליים בגובה העיניים/בנימה של הומור/עדכונים ומידע שותף בהתאמה למה שהעסק מעוניין לחשוף בכל הקשור לנושא התדמיתי, במישרין או בעקיפין.

הטוויטר הוא רשת ידידותית במיוחד וקלה לשימוש, יחד עם זאת, יש להשתמש בה בחכמה מאחר שכל תגובה/פרסום מתפשטים כאש בשדה קוצים ועשויים לגרום לאחת משלוש הפעולות הבאות: פרסום שלילי/ פרסום חיובי ומשווק היטב והגרוע ביותר, שקיפות, שחיקת הכרטיס וחוסר עניין משווע (הסטטוס שנמצא בסיוטיו של כל בעל עסק מן השורה).

אילו רק תפתחו את העיניים ותעזרו בחיית הרשתות החברתיות הנכונה, תגלו שלא רק שהשד אינו נורא כל כך, אלא פועל לצדכם במלחמה היומיומית על שיווק וקידום העסק. האם ישנה דרך אחת ליצור פרסום יעיל ברשתות החברתיות? האם קיימת דרך ליצור שיווק שפועל בסרקולציה יעילה בין שלושת המעגלים? האם כלל הרשתות החברתיות מתאימות לכולם?

על כל השאלות הללו ואחרות אשמח לענות לכם בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין ו…אפשר גם בטלפון…

טוען מפה