Google+

בניית אתרי תדמית והיתרון באתר תדמית טוב

superman

כהרף עין ולפי העין – כך אנשים מכריעים, תוך שניות בודדות האם להיכנס לחנות או לא, האם להמשיך להתעניין במוצר כל שהוא או לא, על סמך מה שעיניהם רואות. ובסופו של דבר – האם לקנות או לא. זאת החשיבה שמובילה את עולם העסקים בעידן החדש ואתר תדמית הוא פלטפורמה המציגה את העסק שלך בצורה הברורה ביותר.

מה אתר תדמית טוב יכול לתת לעסק שלך

אתר תדמית טוב יכול לתת לעסק שלך את מה שהוא צריך יותר מכול – גישה ללקוחות. קהל לקוחות קבוע או לכל הפחות משיכה של לקוחות פוטנציאלים שיכנסו לאתר שלך ויתעניינו במה שיש לך להציע, אז כבר תפקידך שהמוצר שלך ידבר בזכות עצמו.

אתר תדמית – למה זה כל-כך חשוב?

הכוח של רשת האינטרנט הפך כה גדול בימינו שכל בעל עסק צריך להיות מודע ליתרונות המכירה און ליין, דרך מצוינת להשיג קהל לקוחות חדש ולפתחאת העסק.

כל בעל עסק צריך להכיר בחשיבות אתר תדמית שייצג נאמנה את העסק ויתרום להגדלת מחזור המכירות – ככה זה כשרשת האינטרנט הפכה להיות זירת העסקים הראשית כיום.

אתר תדמית טוב הוא כרטיס הביקור של העסק שלך ואף חלון הראווה שלו. בשוק תחרותי בו כל עסק המכבד את עצמו מחזיק אתר תדמית מושקע, חובה להשתדרג באתר אינטרנט מכובד, אתר תדמית שימשוך את הגולשים ויגדיל את המכירות.

אז מי בעצם צריך אתר תדמית?

כל מי שמעורב בעולם העסקי חייב שיהיה באמתחתו אתר תדמית: אם זה בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, חברות יזמיות, סטרטאפים, בעלי מקצועות חופשיים, חברות, עמותות, מוסדות וכל אדם או עסק המפעיל קשר עסקי עם הקהל הרחב, קטן כגדול.

מה יש באתר תדמית טוב?

פרט לדברים הברורים כמו: מידע על העסק, השירותים והמוצרים בו, אתר תדמית טוב יודע לדבר בשפה שיווקית אל קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלו.
הוא גם כמובן פלטפורמה נוחה עבור אותם אנשים שיכולים לגלוש באתר שלך מהבית ומכל מקום ובכל זמן, ולזכות בגישה ישירה ובלתי אמצעית למרכולתך.

התוכן הבסיסי בכל אתר תדמית

בניית אתר תדמית צריכה להיעשות לאחר מחשבה, תכנון והבנה, אילו פרמטרים יתרמו לקידום האתר ומה הם הדגשים שחייבים להיות נגישים לקהל הגולשים באתר.

התשתית האינפורמטיבית צריכה להיות מדויקת ועליה להיות מוצגת בצורה שמושכת את העין תוך שימוש בגרפיקה מצודדת שתשאיר את הגולש באתר כמה שיותר זמן.

אתר תדמית טוב הוא אתר המושך את הגולש להישאר בו וגם מספק לו ערך אמתי.

הנה מבנה נתונים סטנדרטי המתקיים על פי רוב באתרי תדמית:

דף הבית: הדף אליו יגיעו הגולשים לראשונה על פי רוב – המקום בו יחליטו תוך שניות אם להישאר או לצאת. צריך לספק את המידע שהכי שחשוב לך להעביר.
פרופיל עסקי: דף המעניק סקירה כללית של העסק, השירותים,והמוצרים שהוא מספק – תוכן אמתי שייתן לגולש מידע החשוב לו וביטחון שמדובר בעסק רציני.
גלריית תמונות: תמונה שווה אלף מלים. השקיעו בפן הוויזואלי של האתר ולא תצטערו. מחקרים הוכיחו את הכוח הטמון בתמונות על פני טקסט. נצלו זאת לטובת שיפור תדמית האתר.
עמוד יצירת קשר: כחלק בסיסי ובכל אתר הפונה אל קהל לקוחות, יופיע עמוד יצירת קשר שדרכו יוכלו הלקוחות ליצור קשר עם העסק או בעליו בקלות, על ידי מספרי הטלפון של העסק, טופס יצירת קשר מהירה, כתובות מייל וכמובן כתובת פיזיות במידה ומדובר בעסק מקומי.
מאמרים: תוכן שחובה שיהיה בכל אתר תדמית, הן כתשתית לקידום האתר בצורה אורגנית במנועי החיפוש ויותר חשוב, מתן מידע אודות התחום שבו אתה עוסק לכלל הלקוחות או הגולשים באתר.

רצוי לעדכן את האתר במאמרים חדשים על בסיס קבוע ולדאוג שמאמרים אלה יכילו את מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק – כך הגולשים יפיקו את המירב מהאתר שלנו, עוד צעד להגברת חווית המשתמש והפקת עניין רב יותר באתר ובעסק שהוא מייצג.

לסיכום: בעידן בו מראה עין חשוב יותר מתוכן, כשיותר ויותר קניות נעשות און-ליין וסבלנות הגולשים נמוכה ממילא, אתה צריך לתפוס אותם מהרגע הראשון ולשדר איכות בדמות של אתר תדמית טוב, אשר ימשוך את הלקוחות ויזניק את העסק שלך קדימה.

טוען מפה