בניית אתר תדמית – בעל עסק שפר את תדמיתך

בניית אתר תדמית – בעל עסק שפר את תדמיתך

כאשר אנו שומעים את המילה בניית אתר תדמית, מהי המילה או הביטוי שעולים ישר בעיני רוחנו? ישנם שיאמרו רושם ראשוני, אחרים ישימו דגש על המראה החיצוני של האדם או העסק ואחרים שיחברו את המילה לקונוטציה של מייקאובר או סטיילינג. אז מהי התשובה הנכונה? א, ב, ג או שמה כל התשובות נכונות…?

בין אם אנחנו מדברים על עולם המציאות או על עולם ה"ריאליטי", או לצורך העניין העולם הרשתי באינטרנט, הרושם הראשוני ולאחר מכן, הראש המתמשך המזוהה איתנו דורש מיקוד ומרכוז, שהרי ממש כמו במציאות הזמן הדרוש להתרשמות ראשונית מאדם או אפילו בית עסק הוא בממוצע כ 3 שניות, ההבדל המשמעותי הוא, שכאשר העניין הנדון מתרחש במציאות הלכה למעשה, ישנן אפשרויות לתקן, לשכנע או אפילו לשנות את הדעה הראשונית, ע"י שיחה.

אבל מה קורה, כאשר עשרות, מאות ואפילו אלפי גולשים עוברים בסמוך לאתר האינטרנט שלנו, האם כאן יש הזדמנות שנייה לרושם ראשוני..? על ידי בניית אתרים נכונה ויותר נכון נבונה, הגולשים פשוט לא ידלגו עליכם…

מה ההבדל בין אתר תדמיתי לאתר רגיל?

מי אני ומה שמי – כרטיס הביקור של העסק הלכה למעשה

אחת הטכניקות לתת דגש על העסק עצמו, פעילויות ה"ת'כלס" שלו, ויחד עם זאת, הבידול שלו על פני מתחריו (על אף שקיימים בערך שלושת אלפים ארבע מאות חמישים ושבע דומים לו ברדיוס של לפחות 20 קילומטרים הקרובים לך) היא ע"י בניית אתר תדמיתי לעסקים ואם תרצו, בניית אתר תדמית מנצח משקף קונספט המאפשר לעסק שלך לבלוט וליצור את ה"אני מאמין" שלו, באופן ייחודי.

בשונה מאתר רגיל אתרי התדמית ידברו ו"יתקשרו" עם הגולש באופן תמציתי. רבים מבעלי העסקים, נוטים להעניק תשומת לב של חסד ראשון ואחרון בעת עיצוב אתר התדמית גם במידה וזה האתר המעוצב היחיד המייצג את העסק או בעל העסק.

השוני העיקרי בין עיצוב אתר אינטרנט "רגיל" לבין עיצוב אתר אינטרנט תדמיתי, שהרי, גם זה וגם חברו, מייצגים את התדמית שלנו, לכאורה, הוא ההתייחסות המקורית מבחינה חזותית ומבחינת תמצות האלמנטים תוך הדגשת העיקר. אתר תדמית, מיועד יתאים בעיקר לבעלי עסקים עם מוצרים בלתי משתנים בדרך כלל, עסקים המעוניינים בקונספט שיציגו את השחקן החדש בזירה ו/או בזירת האינטרנט.

השגיאה העיקרית שרוב בתי העסק עושים בעת בניית או הזמנת בניית אתר התדמית, באה לידי ביטוי בהתייחסות הנון שלנטית לאתר, בין אם זהו אתר יחיד ובין אם לאו. חשוב מאוד לדעת, שגם אתר יחסית צנוע (בדרך כלל מבחינת הגודל) מתקדם ומקבל "יחס" ממנועי החיפוש, בעיקר בימיו הראשונים, על כן, המעטפת החיצונית (החזותית) והפנימית (התוכן והעיצוב הפנימיים), מתייחסות לאלמנט עיצוב ובניית אתר שבעצם מציג את תדמית העסק שלך – האם ניתן להקל בכך ראש?

היכולת לשנות את תדמית העסק

שינוי תדמית וותיקה או אפילו צעירה יחסית שהתבססה היא פעולה לא פשוטה הדורשת ידע טכני ויכולת משחק שיווקית מאתגרת עיצוב וסגנון של אתרי תדמית המשקפים את חזון החברה או העסק בצורה מתוחכמת אשר לא יתנו קונוטציה ישירה לאתר הקודם או התדמית הקודמת עשויים להקפיץ ואפילו לשפר את תדמית העסק – חשוב מאוד ליצור תודעה בקרב בית העסק עצמו ובקרב הגולשים או הלקוחות (הקיימים/הפוטנציאליים).

כל הקשור ההבדל המהותי הוא בין:

  • יצירת אתר חדש לעסק
  • ליצירה של אתר חדשני ומחדש

הפעולה שבעצם מתבצעת ע"י שיפור תדמיתי, תוך בניית אתר תדמית לעסק

תבנית אחת מיני רבות….

משחקי דימיון – הגבול הדק בין שיק למציק…

בהמשך לנאמר מעלה, היכולת ליצור משהו חדשני, נעים לעין המשווק באופן המגרה את הלקוח הפוטנציאלי שלנו להמשיך ולסייר באתר נע בין שתי נקודות עקריות. מדובר בשני קטבים קיצוניים מאוד העושים את ההבדל שבין אתר מוצלח לאתר "לפח…" השפה העיצובית מדברת בעיקר על האטרקציה וחווית הגלישה, כמה נעים לי להסתכל על האתר, כמה אני נהנה "לשחק" עם האופציות שלו.

מלבד האלמנטים החזותיים קיימים אלמנטים מתקדמים יותר, כמו, אפשרויות ווקאליות שפעמים רבות, יצרו אצל הגולש את התחושה, שהוא קובע את סדר ההתרחשויות, כמו לחיצה על כפתור באתר המקפיץ בועית מידע, הזזת חלונות תוך לחיצה על חיצים או מקומות פחות שגרתיים על המסך, היכולת ליצור פעילות חיה באתר, היא חלק משמעותי מהעיצוב ויוצרת הנאה והנעה – מדהים? תמוה? מעורר תהייה? אבל עובד…

רוצים לראות איך?

פעולה דינאמית של השארת פרטים או יצירת קשר יביאו אתכם למידע נוסף ובהמשך לאתר תדמית עם "שיק" אמיתי…

טוען מפה