אתר אינטרנט בתלת מימד וכל מילה נוספת מיותרת

אתר אינטרנט בתלת מימד

אחת הדרכים החשובות ביותר לגרום לשהייה ארוכה של הגולש בעת יצירת או בניית אתר אינטרנט, בכל סגנון או דרך בה תבחרו היא היכולת ליצור עניין וסקרנות כבר מהמבט הראשון. הרבה לפני התכנים, לפני המוצר ולפני העיצוב. היכולת להעניק לגולש את אותה חווית גלישה, בין אם הגיע לאתר שלכם בטעות או בין אם חיפש מוצר או שירות ממוקד, מוקד המשיכה חשוב, בלי שום קשר לפלח השוק או הצורך שלהם במוצר.

המשפט האחרון, עשוי לעורר אנטיגונזם בקרב מנהלי שיווק, מקדמי אתרים ויועצי שיווק רבים, אבל לפני שאתם קופצים, חשבו רגע, האם לקוח שאינו לקוח פוטנציאלי כעת, אינו בר סיכוי להיהפך לכזה בעתיד? אז כיצד מעניקים לאותו גולש, את הצורך שבחוויית המשתמש עוד לפני שהגיע לעיקר הנושא- המוצר?

 

ונעבור למבזק פרסומות – הטכנולוגיה התלת מימדית כבר כאן

טכנולוגיית התלת מימד, היא אולי חדשה ונמצאת בפיתוחים והתייעלויות בלתי נגמרות, אבל התחזיות מצביעות על כך, שהשוק הרשתי הולך בדיוק לשם בעתיד הקרוב מאוד, האם לא כדאי לנגוס בנתח השוק החם הזה, לפני שכולם מתנפלים עליו…? אחד הפרטים המעניינים ביותר בתחום ה WEBGL , אותה טכנולוגית תלת מימד הוא פשוט מאוד, היא מהנה במבט ראשון ונעימה לצפייה- זאת הטכנולוגיה- להסבר מפורט יותר המשיכו לקרוא:

 

אתר אינטראקטיבי – חווית גלישה וקנייה מושכת

אנו בתור גולשים, מקבלים אינספור אינפורמציה מידי שניה, ההבדל בין מידע שיהפוך למידע זכיר לבין כזה שלא, תלוי מאוד בהשתהות ובהתמקדות בו. חשבו בעצמכם, האם הייתם נהנים יותר מצפייה בסרט בעל איכות צפייה ברמה הבסיסית או ב HD ואם ניקח את זה קצת יותר רחוק לעולם הקולנוע, האם ניתן להשוות את איכות הצפייה וההנאה מהצפייה בסרט קולנוע או באיכות הצפייה בפלזמה? זה בדיוק הרעיון בטכנולוגית התלת מימד, ליצור כמה שיותר כוח שהייה, זה שיגרום לגולש לשכוח מה הוא חיפש קודם ואפילו לא להעלות על דעתו לשוטט באתר אחר- אם זה לא כוח שיווקי מנצח, אז מה כן?

 

כך מייצרים "באז" באינטרנט

הכניסו את הלקוח אל בית העסק (הוירטואלי או הקיים)

איך מייצרים "באז" באינטרנט? או במילים אחרות, איך ליצור שיתוף ויראלי יעיל חברתית לאתר האינטרנט שלכם, כדי שבסופו של דבר כולם ידעו שאתם שם ובשביל מה? אחת האפשרויות לייצר את אותו באז, היא להראות לאותו גולש את אינספור האפשרויות והמוענקות לו בעת הגלישה באתר, גם אם מדובר בבית קפה או בחנות למוצרי חשמל.

העיצוב ה"משחקי", המאפשר לגולש לחוות את העסק כפי שהוא נראה בעיני לקוח פרונטאלי אשר כבר נמצא בתוך העסק (אופציה אחת מיני רבות, הקיימות בטכנולוגיה זו), היכולת ליצור תחושה של כניסה לעסק חי, היא אחת האפשרויות המתגלות על ידי בעלי עסקים רבים, אבל כיצד עושים זאת באופן יעיל, כזה שייתן לנו ול"מבקרים", עניין וארגון בו בזמן?

 

תחילת תקופת המעברים- אתר דינאמי זה הכל

זוהי בדיוק התשובה לשאלה החשובה שנשאלה, מתן האפשרות למעברים נוחים בין אפליקציה לאפליקציה באתר, היכולת לבחור באופן נגיש את השירות או האלמנט בו האורח רוצה לצפות והנוחות, המארגנת את כל הפרטים יחד באופן שיגרום ללקוח לרצות לחפש, אך לא פחות חשוב מכך גם למצוא, למשל, את סוגי הקפה שאתם מגישים, מנות בנראות שכמעט ניתן לגעת בהן או דווקא מטבחים שיגרמו לכל אישה להרגיש שהמטבח הזה כבר שלה.

זוהי בדיוק התחושה, אותה תוכלו להעביר ללקוחות בעת הצגת אתר מסוג זה, היכולת לחוש את אותו הרצון לגעת במוצר/לטעום ממנו….

אז… רוצים ביס?

טוען מפה