אתרי מגזין – (לא) מעבירים עמוד

אתרי מגזין

פעמים רבות אני מוצא את עצמי הולך ברחוב, מתיישב בבית קפה או אפילו יושב  ברכבת, בימים שכבר ממש אין לי סבלנות לפקקים הבלתי נגמרים (וזה רק בנסיעה מחולון לתל אביב!) מסתכל על גיבוב העיתונים השונים המוצאים את דרכם אל שולחני. בתור בן אדם מתקדם, הipad  שלי, מגיע לכל אותם עיתונים, ירחונים, מגזינים תוך זמן קצר ואפילו טוען את התוכן הרלוונטי לי, במקום להשחיר את ידיי ולהראות שיש לי עבר שחור בהחזקת עיתון מודפס.

שלא תבינו אותי לא נכון, כולי הערכה למקימי העיתונים, שהרי עליהם גדלנו והחכמנו, אבל האם היכולת להנגיש את המידע הזה גם כאשר מלאי "לאישה" שאשתי שלחה אותי לקנות דווקא ביום שלישי לקראת הצהריים, אזל… החדשות הטובות הן… שכן!

בונים עיתון ברשת – זה צעד קטן למגזין וצעד גדול לקוראים

 

האם גם אתם רוצים להישכח על שולחנה של רכבת נוסעת?

רבים יקפצו ויגידו, שהחלק החשוב ביותר של שיווק עיתון או כל מוצר אחר הוא החשיפה ומספיק שאדם נסע מרחק של 10 דקות או ישב בבית קפה במשך רבע שעה, כדי להיחשף למוצר. אני לא מתיימר לומר אחרת. אבל האם ייצור של עוד כלי תקשורת שיכניס רווחים לחברה הוא בהכרח שלילי אם בכלל, האם לא תרצו להקדים את המתחרים ולהעניק ללקוחות שלכם זמינות ונגישות למידע אותו מציג אתר העסק?  טרנד חדש שתופס תאוצה בקרב הלקוחות שלנו מעיד כי בכל יום עולה הביקוש בתחום של עיצוב אתר מגזין לעסק או לקהילה. בואו ללמוד איתנו את היתרונות של אתר מגזין המשלב בתוכו עיתון או פיצ'ר המציג את מגוון המוצרים של הלקוח.

חשיפה מתמשכת בכל מקום ומכל מקום

בין אם השירות המרכזי של העסק שלכם הוא מוצר המשווק במגזין ובין אם לא, חווית השימוש גם ובמיוחד אחרי ההתרשמות הראשונית תחזק את הקשר בין המוצר ללקוח, אחרי שהלקוח קנה את המוצר שלכם, ולו רק מבחינה מנטאלית, כלומר הלקוח נחשף למוצר ובחר להמשיך להתעמק בו, מעבר לאותן  "שלוש שניות הרושם הראשוני" הגורליות.

חשבו על כך, מנוי חדש או לקוח חדש אחד בכל יום שנוצר רק ע"י אותה חשיפה ואפשרות לחשיפה מתמשכת… נגישות מוצר האינטרנטי, מאפשר ללקוח להמשיך לצרוך אותו מכל מקום.

האם אתם רוצים להסתכן בסיכוי שהלקוח יחפש אתכם, וחס וחלילה, ייתקל במתחרה ש"יתפוס אותו ברשת", ע"י בניית אתר חדשות או תוכן משלו?

עיתון נייד – האופציות החזותיות מעולם לא היו מגוונות יותר

מעבר לאפשרויות המשכיות הקשר עם הלקוח, גם כאשר יצא מאותה רכבת או מאותו בית קפה, אחד הדגשים העיקריים בבחירת פלטפורמה אינטרנטית היא הזמינות שלו בכל הקשור למנועים השונים וכמובן האילוסטרציות החזותיות, מתן תחושה של עיתון הלכה למעשה ברשת , האפשרות לדפדף ולקבל את התחושה של קריאה קלאסית-מסורתית יוצרת מצב של חוויה מתקדמת בטעם של פעם, ויש הטוענים שבעתיד ניתן יהיה לדמה את ריחם של דפי הכרומו או דפי נייר ישנים במוצרים טכנולוגיים כמו סמרטפונים וטאבלטים ממש כמו האלמנטים השמיעתיים של הדפדוף.

השקעה בחדות הצבע, ממשק ניהול ידידותי להעלאת תכנים בקלות ובמהירות, יצירת גרפיקה ותמונה מותאמת אינטרנטית, ברוח העיצוב הקיים, יוצרים גירוי מצד הקורא, ובאופן אישי, אחרי קריאת כמה ירחונים בינלאומיים כאלה, יש לציין כי החוויה ממכרת במיוחד.

לא רק על החשיפה לבדה

האפשרויות ב"משחק" עם חדות הגוונים מצד הלקוח והעלאת אילוסטרציות מותאמות, מצידכם,  הן כמעט בלתי מוגבלות, ועתידות להתפתח בשנים הקרובות, היכולת להיות הראשונים בזירה, היא בין האלמנטים הקריטיים ביותר בכל  עסק ובכל תחום, מגזין אינטרנטי של כל עסק ,הנבנה באופן חכם, אטרקטיבי ומתוחכם, לא זאת בלבד, שימשוך אליו קוראים, אלה גם אופציה נוספת של חשיפה למוצרים משלימים, מוצרי קצה ו/או מחלקות אחרות בעסק תוך יצירת מערכות מתקדמות לניהול כתבות ומאמרים למשל  ו/או הקמת אתרים המציגים מגוון כתבות במגוון תחומים, המותאמים לרוח העסק בין אם זה עיסוקו העיקרי ובין אם לא

אז מה השיק שלכם?

מגזין, הוא מוצר שיקי. בניית אתר מגזין, כזה חייב לעמוד מאחורי שיק וסטייל מסוימים.מגזין שחסר את אותן נקודות קלות אך קריטיות של סטייל ותדמית מייצרות רושם "אפרורי" כזה שגורם לך לעצור על מילה אחת כמה פעמים מפאת חוסר הריכוז והמיקוד הנגרמים פעמים רבות כתוצאה מחוסר אטרקטיביות במוצר, מעבר לטעינה ארוכה מאוד של דף האינטרנט (שבאמת יכולה להוציא אדם שפוי בדעתו מכליו)

 

אז האם קוראים אתכם או מדפדפים אתכם הלאה?

טוען מפה